De aanhouder wint, dus ik geef mij over

Ik maak geen beloftes.
Maar het zou kunnen dat u minstens voor even, minstens één bericht per maand mag verwachten.

Nu u hier toch bent  –  Woonkamerwoorden
Daar sta ik ook ergens tussen.
U zal merken dat ik niet duurder ben dan een verzameling blinkende ogen die naar mijn willen kijken.
..

Ik ben een komeet
Geen maan, geen ster en geen planeet
Ik ben mijn leven lang op ramkoers
Maar tenminste vrij in mijn baan
Ik hoef nergens rond te draaien
Ik kan zeggen dat ik slalom

Want ik ben een komeet
Ik brokkel langzaam af
Mijn staart wordt langer
Maar ik weeg niet genoeg voor echte zwaartekracht
Er is niets dat hier blijft hangen

Dus ik ben een komeet
Geen maan, geen ster, zelfs geen planeet

~ door Groove G. op december 19, 2013.

2 Reacties to “De aanhouder wint, dus ik geef mij over”

  1. HOEZE!

  2. Komaan, Groef!
    Zie je, het voorgaande zou al rijmen indien ik je echte naam had gebruikt. Zo moeilijk is het dus allemaal niet. En wij wachten allemaal op meer. Of toch minstens op koffie of gin tonic.

Geef een reactie

 
