Het zou kunnen

Het zou kunnen dat ik u nooit meer vergeet, juffrouw.
Dat hier en nu en het begin is van een lange lijdensweg.
Dat gij voor altijd in mijn hoofd gebrand zult zijn.

Het zou kunnen dat ik u nooit meer vergeet, juffrouw.

Dat ik niet anders meer zal kunnen dan oneindig aan u denken.

Dan u te volgen, dan in het geheim aan u te ruiken.
Dan u helemaal per toeval dagelijks een keer of tien te kruisen.
Het zou zelfs kunnen dat ik zo nu en dan mijn boodschappen in uw achtertuin verlies.

Want het zou kunnen dat ik u nooit meer vergeet, juffrouw.
Dat ik uw allertoegewijdste  stalker word.

Het zou kunnen dat gij mij onbehaaglijk graag gaat zien.

~ door Groove G. op mei 27, 2012.

Eén reactie to “Het zou kunnen”

  1. dream come true.. …
    of..

Geef een reactie

 
