Wat mijn hoofd zou willen dat mijn handen nog doen…

Er zijn altijd dingen die ik wil doen, veel meer dan er dingen zijn waar ik aan begin, en dus nog veel meer dan er dingen zijn die ik weet te voltooien. Hier staan er enkele, straks misschien enkele meer, het is dat ik ze niet meer zou vergeten.

  • Dobbelstenen maken, een eigen setje. Graag in een doosje, evenzeer van eigen hand.
  • Een grote blikken Canada Dry Truck, tankwagenstijl. Canada Dry, want dat is een prachtig blik.
  • Mijn eigen boeken/platenkast knutselen.
  • Die schommelstoel van lang geleden.
  • Een mooie houten wereldbol bouwen, een grote op een ronde voet. Als het even kan met een beetje reliëf in. En sterk genoeg om een leven lang op mijn bureau te staan.
  • Een treurwilgbonsai, maar ik heb bijna zeker niet genoeg uitgerokken geduld daarvoor.

Tot zover, voorlopig.

Misschien hebt u ondertussen de indruk gekregen dat ik ook weer iets geschreven heb.
Stiekem is dat ook zo, maar zij die willen weten wat, zullen moeten komen luisteren tijdens de kotroute in Leuven. [9 novenmber, Vlamingenstraat ongeveer 30]

~ door Groove G. op november 3, 2010.

Geef een reactie

 
